We trainen nog door tot de veldafsluitin
En op de achtergrond staan we als vereniging natuurlijk nooit helemaal stil!
Zo werd er vandaag, zaterdag 13-06-2026, nog ZAP uitgevoerd. Dit maal door de j3 en j4, die veel zooi wisten te vinden en op te ruimen. Dank daarvoor want het levert naast een schoner Bunnik ook wat op qua financiën.
Ook werd er onderhoud gedaan aan het veld, en heeft Maud haar officiële eerste meters op “de Kubota” gemaakt. Hiervoor heeft ze een officieel certificaat ontvangen! (zie hieronder)
