Pinxterkamp
de 2026 editie.
Het zit er weer aan te komen, het leukste kamp van Nederland. Schrijf je nu in voordat het te laat is!
De eerste vergaderingen zijn achter de rug, een nieuwe al weer snel gepland. Er staat een ervaren en deels nieuwe groep leiding klaar om er weer een groot feest van te maken! (En ze hebben er veel zin in!)
Jullie hebben natuurlijk allemaal Pinksteren vrij gehouden in je agenda, en dat is maar goed ook! Je wilt deze mooie tijd namelijk niet missen..
Binnenkort kun je je opgeven!
Het is tijd, Je kunt je hier opgeven!
Pinxterkamp 2026 is voor: (deelnemers)
-J1 t/m J4
-(oud) leden die afgelopen jaar (2024/2025) in onze B en A zaten
-Alle jeugdtrainers
-Kangoeroes mogen zaterdag ochtend even komen proeven!
Je kunt alle informatie over het thema die we kwijt willen HIER terugvinden!!
Informatie over het kamp volgt later in het “kamp boekje” heb je nu al vragen, vraag een van de ouders uit de oudere teams, Maud of Danny, of Elwin of iemand van het bestuur bij wie je mag zijn. Of via Mail
Zoals afgelopen jaren gaan we ook dit jaar weer naar “de bosrand” in Amerongen.
Voor de J4 is er een 2 nachten optie.
