Beste ouders,
Het is bijna zover… PINXTERKAMP 2025! De voorbereidingen zijn bijna klaar en plezier onder de leiding is nu al enorm groot! In het boekje die de kinderen gaan ontvangen of hebben ontvangen staat alle informatie die nodig is. Mochten er nog vragen zijn of speciale verzoeken dan kan je contact opnemen met Marc Bax (+316 57 82 97 75). Hieronder zullen we de praktische informatie ook delen.
Kosten*:
De kosten voor het kamp zijn €95. Gaan er broertje(s) of zusje(s) ook mee, dan zijn de kosten daarvoor €90. Graag het bedrag voor 5 juni overmaken op rekeningnummer van Midlandia: NL 60 INGB 0000 7263 43 o.v.v. [Naam deelnemer] PK25.
Winkeltje:
Naast dat de keukenploeg voor genoeg eten en drinken zorgt is er een “winkeltje” mee. Hier kan uw kind snoep en drinken kopen. De rekening moet na het kamp, bij de kantine, betaald worden. Er hoeft dus geen contact geld mee genomen te worden.
Spullen:
De spullen die wij adviseren mee te nemen staan in het boekje.
Rijden:
Voor dit kamp hebben wij speciaal vervoer geregeld. Hierdoor hoeven ouders niet te rijden.
Vrijdag 6 juni:
Het kamp begint met een avontuurlijke opening bij de kantine van Midlandia. Dit begint vrijdag 6 juni om 17:45. Zorg dus dat je op tijd bent, alle ouders zijn uiteraard welkom. Hier zullen we onder andere de leiding die mee gaat voorstellen.
Vervolgens zullen we naar de bosrand in Amerongen gaan, Majoorsweg 15, 3958 GW te Amerongen.
Maandag 9 juni:
Het kamp is maandag 9 juni afgelopen. We zullen om ongeveer 14:00 uur terug zijn bij de kantine van Midlandia. Het is heel fijn als iedereen daar even meehelpt om alle materialen weer netjes op te bergen. Daarna kan iedereen lekker naar huis om bij te slapen. 😉
Tip: Check uw kind na het kamp op teken!
*Mocht u problemen hebben om de kosten voor het kamp te betalen neem dan contact op met het bestuur, dan zoeken we samen naar een oplossing.